e-mail címem

grety@gmail.hu

2011. szeptember 25., vasárnap

Ez meg az

Ezeket készítettem mostanság ,szörmókságra  nem jutott idő ,sajnos elvesztem a munka sűrűjében, elfáradtam, lemerültem ,mint az elem .:)
A kedvencem ez a tarisznyás táska volt a meskán rendelték ,2éve varrtam már egy ugyan ilyen táskát .:



Amennyire utálok felnőtteknek ruhát varrni ,gyerekeknek,babáknak viszont nagyon szeretek.., szívecskés welsoftból készült pulcsi..A nyakán a kötő rögzített,nem lehet összehúzni,baba biztos!
Nem volt egy izgalmas poszt  de most csak ennyire futotta..
Szép vasárnapot mindenkinek!:)





6 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon tetszik a táska is és a pulcsi is!

Grety Gergaly írta...

Köszi Móni.:)

Nelli írta...

Mindkettő nagyon szép!Ha lenne egy kislány unokám akkor rendelnék Tőled a szívecskés pulcsiból.De sajnos ez még várat magára.:-(

Amy-kreatív írta...

Szép mindkettő!!!
A pulcsika nagyon aranyos!
:)
http://amy-kreativ.blogspot.com/

katha írta...

gyönyörűek ezek is. az a táska tényleg nagyon tuti! :)

erikastyle írta...

Nagyon szép a táskád is! Imádom! Ha van egy kis időd, gyere néz be hozzám, játékra hívlak! :)))) További szebbnél szebb alkotásokat kívánok! Imádom a hóemberedet is, és igen már megtaláltam a mail címet! Kiverte a szememet! :)))