e-mail címem

grety@gmail.hu

2011. augusztus 25., csütörtök

Alvó társ

Már több ilyen felkérésem is volt ,hogy fotó alapján készítsem el az elveszett,vagy már rongyosra mosott kedvenc plüss rongyit,plüssfigurát,alvókát..ki hogy hívja.
(Meg tudom érteni a dolgot,mert nekem is van egy polárból készült labda párnám, ami nélkül nincs alvás,engem nem vigasztalna ha újat kapnék helyette :))
Csak akkor válalom el ezeket a felkéréseket ,ha nem ragaszkodnak ahhoz ,hogy minden egyes része ugyan olyan legyen,mert ez lehetetlen,és itt leginkább az anyagokra gondolok..
Most egy elveszett elefántot kellett elkészítenem..Az anyagok mások ,meg ugye ez még friss és ropogós..





5 megjegyzés:

katha írta...

gondolom imádja az új tulajdonosa :)
fantasztikus vagy!

Hegemony77 írta...

Nagyon édes! Tényleg egy alvó társ!

Csipkeherceg írta...

Szebb mint a régi! Klassz lett nagyon:-)Nekem egy plüss teknősöm van , ragaszkodom is hozzá nagyon:-)

Grety Gergaly írta...

Katha,még nem de remélem elfogadja,köszönöm

Köszi Móni!:)

Csipkeherceg,köszi.. új korában a régi is szebb lehetett.. de hát ugye nagyon meg lett szeretgetve :)

Aledi írta...

Jaj, de jó lett! Nagyon cuki! Egyszer én is varrtam kedvenc babát, rengeteg meló volt, míg kitaláltam hozzá a szabásmintát, de hatalmas öröm volt a (felnőtt :) tulajnak.