e-mail címem

grety@gmail.hu

2010. június 25., péntek

Moomin

Ez már nem az első Moominom.Nem igazán lehet a piacon találkozni ezzel a figurával ,pedig nagyon sok rajongója van. Én személy szerint nem tartozom közéjük,nem  néztem ezt a mesét amiben ezek a  víziló szerű lények voltak.Ez persze nem jelenti azt hogy nem tetszik,egyszerűen kimaradtak az életemből és amúgy is nekem a hupikék törpikék  voltak a favorit,a gonosz Hokipoki sziamiauval és a kis kék törpök,Okoska ,Ügyi-fogyi meg a többiek.Ezzel kapcsolatban van is egy vicces történetem,apósom eleinte nem tudta kimondani a nevem,voltam Réka, Gerti ,Kati ,Mari Zsuzsika..és egyszer nagy megtiszteltetés ért amikor Úgy szólított, hogy Tréfi  persze nem hagyhattam ki, hogy ne úgy válaszoljak neki   - igen Törp papa   ?  Ami részemről merész húzás volt hisz akkor még alig ismertek de végül mindenki nevetett és persze utána még sokszor szólított ezen a  kedves néven.:)

Ő lenne Moomin  minta verzióban ,kicsit változtatok még pár dolgon, tökéletesen biztos nem fog hasonlítani de amiket láttam plüssMoominos figurákat hááát

1 megjegyzés:

Mandala írta...

Nekem vegyes érzéseim vannak Moominnal kapcsolatban. Mindig megnéztem minden részét, de féltem is ettől a mesétől, főleg attól a hószörnytől.
A te Moominod nagyon tetszik, nagyon hasonlít az eredetire. Ügyi vagy:)